Back into the race • Åter på banan

I am back into the race, having returned from the great USA into the Swedish backwaters. I have collected thousands of photos from my journeys, and I am overwhelmed with other duties. I just one moth, the annual Planket- Photo exhibition is coming up here in Gothenburg. I am happy to be able to participate also this year.

Åter på banan efter att ha återkommit till Ankdammen från det fantastiska USA. Jag har samlat på mig tusentals bilder på mina resor och just nu är jag överväldigad av en hel massa andra förpliktelser. Om jämt en månad är det återigen tid för den årliga fotografiska utställningen Planket. Även denna gång har jag nöjet att kunna få medverka.
An Aimish and his wife (?) traveling on a road in Strasburg, (Lancaster County) Pennsylvania,

Kommentarer